Sopimusehdot



1. Yleistä

Panssarilasikauppa.fi on Nordic Mobile Retail Oy:n (Y-tunnus: 2895416-4) omistuksessa oleva markkinapaikka. Seuraavia yleisiä sopimusehtoja sovelletaan ainoastaan Nordic Mobile Retail Oy:n (jäljempänä Panssarilasikauppa.fi) ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.

Nämä sopimusehdot on päivitetty 18.04.2022 ja ne ovat voimassa toistaiseksi. Panssarilasikauppa.fi pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ilmenevät Panssarilasikauppa.fi:n tilaussivuilla. Laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan ellei laissa ole toisin määrätty.


2. Asiakas

Panssarilasikauppa.fi myy hyödykkeitä täysi-ikäisille ja huoltajan suostumuksella myös alle 18-vuotiaille yksityishenkilöille (jäljempänä: Kuluttaja) sekä yrityksille ja organisaatioille (jäljempänä: Yritysasiakas). Kauppasuhteessa noudatetaan ensisijaisesti näitä ehtoja. Kuluttajakaupassa noudatetaan lisäksi voimassa olevaa Suomen kuluttajansuojalainsäädäntöä. Yrityskaupassa noudatetaan Suomen kauppalakia.

Toimitusaika-arviot on laadittu Postin antamien tietojen perusteella. Panssarilasikauppa.fi tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Sitova kauppasopimus astuu voimaan tilauksen kirjauduttua Panssarilasikauppa.fi:n järjestelmään.

Kuluttaja ja Yritysasiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään Panssarilasikauppa.fi:n vaatimat tiedot, jotka sisältävät kuluttaja-asiakkaalta vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen. Yritysasiakkailta vaadittavat tiedot ovat yhteyshenkilön nimi, puhelinnumero ja sähköposti sekä y-tunnus, postiosoite, puhelinnumero tai –numerot ja tarvittaessa laskutusosoite.

Asiakastietojen keräämistä ja käsittelyä koskevat käytännöt löytyvät Tietosuojaselosteestamme. Paytrail Oyj vastaa Kuluttajan ja Yritysasiakkaan tietosuojasta maksuprosessissa.


3. Vero

Tuotteisiin sovelletaan normaalia arvonlisäveromenettelyä (24%).


4. Maksutavat

Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
http://www.paytrail.com

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


5. Toimitustavat

Panssarilasikauppa.fi käyttää toimituksissaan Postin palveluita. Ajankohtaiset toimitusvaihtoehdot näkyvät verkkokaupan sivustolta. Tilaukset käsitellään keskimäärin 1 työpäivän kuluessa, kun tilaus on kirjautunut TradeUp:in järjestelmään. Postin toimitus kestää normaalisti noin 1-3 työpäivää.

Panssarilasikauppa.fi ei toimita tuotteita Suomen ulkopuolelle. Panssarilasikauppa.fi ei vastaa paketin myöhästymisestä yrityksestä riippumattomien seikkojen takia. Mikäli postitse toimitettu tilaus palautuu noutamattomana takaisin Panssarilasikauppa.fi:lle, on Panssarilasikauppa.fi:llä oikeus periä alkuperäinen postikulu uudelleenlähetyksestä. Mikäli uudelleenlähetyskulua ei suoriteta kolmen (3) kuukauden kuluessa tilauksen tekemisestä, siirtyy tilauksen sisältämien tuotteiden omistusoikeus Panssarilasikauppa.fi:lle.

Asiakas on velvollinen tarkastamaan saamansa lähetyksen 14 vuorokauden kuluessa ja tutustumaan tuotteen käyttöohjeisiin ennen käyttöönottoa. Jos asiakas huomaa paketin vaurioituneen, tulee hänen viipymättä tehdä kirjallinen vahinkoilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@panssarilasikauppa.fi.


6. Peruuttamisoikeus

Asiakkailla on kuluttajansuojalain (Luku 6 15 §) mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus verkkokaupasta ostamilleen tuotteille. 14 vuorokauden peruuttamisajan laskeminen alkaa siitä hetkestä, kun asiakas on vastaanottanut tuotteen fyysisesti.

Peruutusilmoitukseen tulee liittää ostokuitti, merkitä päivämäärä, nimi, osoite, tilauspäivä, tuote ja ilmoitus tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen info@panssarilasikauppa.fi josta saa tarkemmat palautusohjeet. Käsittelemme vain Posti Oyj:n kautta lähetettyjä palautuksia. Itse tuotteen palautus tehdään postitse peruutusilmoituksen jättämisen ja ohjeiden vastaanottamisen jälkeen alla olevaan palautusosoitteeseen:

Nordic Mobile Retail Oy
PL 12
02211, Espoo

Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Noutamatta jätettyä pakettia ei katsota peruutusilmoitukseksi eikä käsitellä palautuksena. Asiakas vastaa palautuskuluista.

Palautettu tuote pitää olla sellaisenaan myyntikunnossa. Mikäli tuote on vaurioitunut tai tuotteen arvo on muusta syystä vähentynyt, vähennetään palautettavasta hinnasta arvonalennusta vastaava summa.


7. Takuu

Panssarilasikauppa.fi takaa että myydyt tuotteet ovat laadukkaita ja kestävät kuluttajasuojalain tarkoittamalla tavalla. Mikäli tuotteessa ilmenee ongelmia, pyydämme olemaan mahdollisimman pian asiakaspalveluumme yhteydessä: info@panssarilasikauppa.fi.