Site icon Panssarilasikauppa

Usein kysyttyä

Luethan läpi usein kysytyt ennen kuin otat yhteyttä.

Ota yhteyttä mahdollisimman pian asiakaspalveluumme (info@panssarilasikauppa.fi) jotta voimme selvittää voiko tilauksen perua ennen kuin se on ehtinyt lähteä varastoltamme.

Jokaisesta tilauksesta lähetetään kuitti automaattisesti sähköpostiisi. Mikäli olet hukannut kuitin, voit pyytää kuittikopiota asiakaspalvelustamme (info@panssarilasikauppa.fi).

Keskimäärin menee kaksi arkipäivää tilauksen teosta siihen että paketti saapuu. Tapauskohtaista vaihtelua voi toki olla ja lopullinen toimitusaika voi vaihdella riippuen mm. asuinpakastasi sekä valitsemastasi toimitustavasta.

Saat automaattisesti vahvistusviestin seurantanumeroineen sähköpostiisi kun lähetys on lähtenyt varastoltamme. Voit seurata pakettisi kulkua Postin sivuilta: https://www.posti.fi/fi/seuranta#/
Meillä ei ole saatavilla sen tarkempia tietoja paketin tilanteesta tai olinpaikasta kuin mitä seurantanumeron perusteella on nähtävissä. Ongelmatapauksissa kehoitamme siis olemaan yhteydessä Postin asiakaspalveluun. Toki me autamme myös parhaamme mukaan mikäli ongelmia ilmenee.
Mikäli tiedustelet meiltä tilauksen kulusta, ilmoitathan tilausnumerosi, seurantanumeron sekä sen mitä Posti sivuillaan ilmoittaa lähetyksen tilaksi.

Laitteen malli tulisi tarkistaa ennen tilauksen tekoa. Ohjeet: https://panssarilasikauppa.fi/laitemallin-tunnistus/

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian (info@panssarilasikauppa.fi). Ilmoitathan tilausnumerosi sekä 1) minkä tuotteen haluat tilalle tai 2) minkä takia haluat palauttaa ostamasi tuotteen.


Ota yhteyttä

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 12-18 mutta vastaamme tiedusteluihin mahdollisuuksien mukaan myös aukioloaikojen ulkopuolella. Voit olla yhteydessä sähköpostitse, chatin kautta tai puhelimitse.

Sähköposti:
info@panssarilasikauppa.fi

Puhelinpalvelu:
+358 50 557 4220 (ma-pe klo 12-18)

Postiosoite:
Nordic Mobile Retail Oy
PL 12
02211, Espoo



    Exit mobile version